بیمه تجارت نو(نمایندگی حسین کولیوند)

نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو(حسین کولیوند)

بیمه تجارت نو(نمایندگی حسین کولیوند)

نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو(حسین کولیوند)

نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو در محمدشهر کرج
نماینده مهندس حسین کولیوند

بایگانی

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۰
آذر

چرا باید بیمه مسافرتی بخرم؟

پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد شما منحصرا در بیمه سامان- ارائه پشتیبانی شبانه روزی 247 در هر نقطه از جهان-پشتیبانی از بیمه‌شدگان توسط اپراتور فارسی زبان-ستفاده از خدمات کمک رسانی بین المللی توسط شرکت
Mideast






تا الان به مسافرت رفته اید حتما؟

خدایی نکرده بیمار شده اید یا به مشگل پزشکی یا دارویی مواجه شدید؟

چطور به مطب پزشک رفته اید؟

داروخانه پیداکردید؟ وهزاران مشکلی که در آن موقعیت مواجه میشوید....

حالا بنظر شما در یک کشور غریب چکار بایدکرد؟

بیمه مسافران خارجی حتما بکارتان می آید چون در شرایط عادی و جسم سالم هم امکان این هست که با آب و هوای مقصدتان سازگاری نداشته باشید...

پس باید یک سوپاپ اطمینان برای خود داشته باشید/














بیمه تجارت09124642292

  • حسین کولیوند
۳۰
آذر

قرارداد بیمه اسب

         

بیمه اسب تجارت نو

به نام خدا
دوستان گرامی، در اینجا به بیان مباحث کلی بیمه اسب ،به مرور زمان می پردازیم. خواهشمند است بیمه گذاران محترم و مخصوصا" افرادی که قصد انعقاد عقد بیمه را دارند به این مطالب دقت نموده و قبل از انجام قرارداد فوق، از کلیه مفاد بیمه نامه آگاهی کامل را به دست آورده و بند بند آن را مطالعه فرمایند، چه بسا مواردی بوده که بیمه گذاران بعلت عدم دقت در یکی از بندهای قرارداد بیمه، از حق قانونی خود محروم و حقوق آنها پایمال گشته است.ضمنا" ،مطالب دسته بندی شده و هر کدام در جایگاه خود بحث می شود ، دوستان صاحب نظر و کاربران محترم در صورتی که سوال ویا نظری داشتند، با توجه به تقسیم بندی مطالب آنها را در تاپیک مربوطه وذیل هر عنوان بیان نمایند. سپاسگذارم

عنوان مطالب 
1 ) کلیات
2 ) تاریخچه بیمه اسب
3 ) خطرات تحت پوشش بیمه 
3 ) شرایط عمومی بیمه نامه اسب 
4 ) شرایط خصوصی بیمه نامه اسب
5 ) نکات بیمه ای 
6 ) پیشنهاد بیمه مسئولیت اسب(به پیوست تصویر نمونه فرم)
7 ) گزارش خسارت و برآورد غرامت بیمه اسب(به پیوست تصویرنمونه فرم)
8 ) ضمیمه بیمه نامه اسب-مشخصات اسبهای بیمه شده(به پیوست تصویر نمونه فرم)
9 ) نتیجه گیری

کلیات
اسب های مسابقه، سرمایه ارزشمند مادی و عاطفی صاحبانشان هستند که با توجه به روند افزایش تلفات و نقص عضو اسبها در حین برگزاری مسابقات سرعت و پرش، تمرینات، حوادث در محل نگهداری و باشگاه ها و نیز خطر بیماری ها، نقش بیمه در جبران خسارت دو چندان گردیده است.
در این جا نکات کلی جهت آشنایی با ساختار فیزیکی و بیماری های این حیوان و همچنین نکات بیمه ای جهت صدور بیمه نامه اسب که دانستن آن برای کارشناسان بیمه و بیمه گذاران ضروری می باشد آورده شده است. 
تاریخچه بیمه اسب
بیمه اسب اصیل در سال 1375 به طور آزمایشی در استان های تهران،کرمانشاه،خوزستان و گلستان اجرا گردید.مورد بیمه عبارت بود از اسب های شش ماهه تا 3 ساله موجود در مراکز پرورش اسب از نژادهای عرب،ترکمن وکرد.در حال حاضر اسب های نژاد عرب، ترکمن، کردی، خزر و متفرقه از آغاز تا پایان 12سالگی با حق بیمه و غرامت مجزا تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
خطرات تحت پوشش بیمه
دل دردهای شدید منجر به مرگ، قولنج، ناراحتی های گوارشی منجر به مرگ، ذات الریه، ذات الجنب، نقص عضو و صدمات منجربه از کار افتادن اندام حرکتی ، مشمشه ،گوروم،مارگزیدگی،هار گزیدگی، سخت زایی، خفگی،کوری دو چشم، حوادث حین آماده سازی منجر به نقص عضو یا مرگ، سیل و زلزله.

تبصره1 : بابت صدمات و بیماری های قابل درمان ، هزینه درمان پرداخت می شود.
تبصره 2 :در صورت دریافت هزینه درمان به دنبال تلف شدن دام، هزینه پرداختی از کل غرامت متعلقه کسر می گردد.
استثنائات شامل : سرقت ، اختلافات محلی ، توقیف و مصادره، شورش و بلوا، جنگ، خسارت و جراحت عمدی، تلفات ناشی از عدم مراقبت صحیح از دام، بیماریهای شابن، کزاز وبیماریهای واکسن دار میباشد.
شرایط عمومی بیمه نامه اسب که شامل 7 ماده میباشد:
بیمه نامه بر اساس قانون ومقررات جاری کشور وقانون بیمه مصوب 1316 بین شرکت سهامی بیمه که از این پس بیمه گر نامیده می شود و بیمه گذار که نام و مشخصات وی در جدول مشخصات قید می گردد طبق شرایط و مقررات ذیل منعقد می شود.

ماده اول : موضوع بیمه نامه
عبارتست از بیمه اسب های مسابقه مندرج در جدول مشخصات در قبال خطرات تلف و نقص عضو ناشی از حادثه و بیماری(مطابق با خطرات مندرج در جدول مشخصات)
تبصره : منظور از حادثه ،هر واقعه ناگهانی وغیر قابل پیش بینی است که بدون قصد و اراده بیمه گذار در محدوده جغرافیایی ذکر شده در جدول مشخصات بوجود آید.

ماده دوم : وظایف و تعهدات بیمه گذار

اعمال تعهدات بیمه گر، منوط و مشروط به انجام کلیه تعهدات و وظایف از سوی بیمه گذار در این بیمه نامه میباشد و چنانچه بیمه گذار از انجام هریک از وظایف به شرح زیر امتناع یا در انجام آن تاخیر نماید، بیمه گر نیز حق دارد از انجام تمام یا بخشی از تعهدات خود در این بیمه نامه خودداری کند.

1-2- بیمه گذار موظف است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ وقوع حادثه یا بیماری مورد بیمه، مراتب رابه اطلاع بیمه گر برساند.

2-2- در صورت تلف مورد بیمه ناشی از خطرات تحت پوشش، بلافاصله بیمه گر را به صورت کتبی مطلع و اجازه دهد بعد از دریافت خبر از لاشه مورد بیمه تلف شده ،بازرسی بعمل آورده شود (بیمه گذار قبل از بازدید بیمه گر از لاشه، حق معدوم نمودن آن را ندارد) همچنین بیمه گر باید اطلاعات لازم را به همراه گواهی دامپزشک مجرب در زمینه بیماری های اسب با ذکر دلیل ویا دلیل قابل قبول برای مرگ و میرمورد بیمه،هویت وارزش آنها در قالب فرم های مورد نظر بیمه گر در مدت 14 روز به بیمه گر ارائه دهد.بدیهی است که بیمه گر حق تحقیق و بررسی هر درخواست خسارت را در جایی که ضروری بداند برای خود محفوظ نگه میدارد.

همچنین در مواردی که مورد بیمه بدلیل حادثه از ناحیه دست و پا یا دچار در رفتگی یا شکستگی احتمالی شده باشد مراتب را بلافاصله به صورت کتبی به نزدیکترین شعبه بیمه گر و اعلام نماید واز هرگونه مداوا بدون موافقت بیمه گر در این نوع حادثه خودداری نماید در غیر اینصورت چنانچه در اثر مداوای نادرست، نقص عضو یا شکستگی ، قطعی گردد بیمه گر تعهدی در قبال جبران خسارت نخواهد داشت.


3-2- بیمه گذار موظف است مراقبت های ویژه در نگهداری از مورد بیمه را معمول دارد،چنانچه مورد بیمه، بیمار یا در اثر حادثه دچار خسارت گردید باید کلیه اقدامات لازم و متعارف را جهت جلوگیری از گسترش خسارت و تلف شدن در مورد بیمه بعمل آورده و ترتیب مداوا و معالجه مورد بیمه را در اسرع وقت بعمل آورد و مراتب را جهت بررسی دامپزشک بیمه گر به وی اعلام نماید.

4-2- در صورت بیماری اسب و یا انجام هر گونه عمل جراحی بیمه گذار موظف است بلافاصله نسبت به آغاز امور درمانی توسط دامپزشک اقدام نماید و مراتب راطبق ماده 1-2 به بیمه گر اعلام نماید.

5-2- بیمه گر موظف است ظرف مهلت سه روز هرگونه تغییر در محدوده جغرافیایی مورد بیمه، تغییر ارزش مورد بیمه، افزایش خطر و هرگونه کمی وکیفی دیگر که مربوط به مورد بیمه باشد را به اطلاع بیمه گر برساند.

6-2- در صورت فروش یا واگذاری تمام یا قسمتی از مالکیت اسب به دیگری، بیمه گذار موظف است مراتب را به اطلاع بیمه گر برساند، جلب موافقت بیمه گر در ادامه بیمه نامه لازم است، در غیر اینصورت بیمه گر تعهدی در جبران خسارت نخواهد داشت.

7-2- نسبت به انجام واکسیناسیون مناسب بر اساس آئین نامه و مقررات سازمان دامپزشکی کشور اقدام نماید.


ماده سوم : وظایف و تعهدات بیمه گر
1-3- بیمه گر با دریافت پیشنهاد بیمه نسبت به بازدید اولیه مورد بیمه و بررسی اظهارت مندرج در پیشنهاد بیمه و اظهار نظر در مورد مفاد آن اقدام می نماید.
2-3- اعزام کارشناس یا کارشناسان جهت بازدید خسارت مورد بیمه
3-3- پرداخت خسارت طبق شرایط بیمه نا مه
4-3- ایفای تعهدات بیمه گر منوط به آن است که بیمه گذار کلیه وظایف و تعهدات مندرج در شرایط بیمه نامه را رعایت نموده باشد. 
ماده چهارم : شرایط بیمه نامه

1-4- تایید ارزش مورد بیمه پس از انجام بازدید اولیه توسط کارشناس بیمه گر صورت خواهد گرفت.

2-4- در صورت کاهش ارزش مورد بیمه و احراز آن توسط بیمه گر، الحاقی مربوطه صادر و حق بیمه مربوطه به تناسب برگشت خواهد گردید.

3-4- هنگام بروز خسارت علیرغم توافق بعمل آمده در مورد وصول حق بیمه به صورت اقساط، بیمه گر زمانی وجه خسارت را پرداخت خواهد نمود که بیمه گذار اقساط حق بیمه قبل از وقوع خسارت را در سر رسید آن پرداخت نموده و اقساط حق بیمه پرداخت نشده آتی را یک جا بصورت نقد در وجه بیمه گر پرداخت نماید.

4-4- فسخ قرارداد: هر یک از طزفین می توانند با اعلام کتبی به طرف دیگر و امهال به مدت یکماه این قرارداد را فسخ کند.

تبصره : در صورت فسخ بیمه نامه از طرف بیمه گذار ، حق بیمه برگشتی براساس تعرفه بیمه کوتاه مدت و در صورت فسخ از طرف بیمه گر به صورت روز شمار محاسبه خواهد شد.

5-4- در صورتی که موضوع این بیمه نامه به موجب بیمه نامه های دیگری مورد تامین قرارگرفته باشد تعهد بیمه گر به تناسب مبلغی که خود ، بیمه نموده به مجموع مبالغ بیمه شده میباشد.

6-4- خسارت موضوع این بیمه نامه بر اساس نظر کارشناس بیمه طبق شرایط و مقررات این بیمه نامه پرداخت میگردد.ملاک پرداخت خسارت ارزش مورد بیمه بلافاصله قبل از وقوع حادثه میباشد که این رقم توسط کارشناس بیمه گر تعیین میگردد.

7-4- بیمه گر حق دارد جهت تشخیص علت خسارت تلف نسبت به کالبد شکافی اسب اقدام نماید.

8-4- با پرداخت یا قبول پرداخت خسارت، بیمه گر جانشین بیمه گذار می گردد و کلیه حقوق بیمه گذار در قبال دیگران به وی منتقل می گردد.

9-4- میزان نقص عضو مورد بیمه براساس جدول تهیه شده توسط بیمه گر ونظر کارشناس وی تعیین خواهد شد.

ماده پنجم : استثنائات( خسارت ناشی از عوامل زیر از شمول بیمه نامه مستثنی می باشد)

1-5- جنگ، شورش، اغتشاش، عملیات خصمانه و عوامل دیگر از این قبیل.
2-5- عوامل فورس ماژور مانند سیل و زلزله و .....
3-5- انفجار اتمی و تشعشعات رادیو اکتیویته
4-5- عمد و تقلب بیمه گذار و یا نمایندگان و مباشرین وی( با تشخیص کارشناس معتمد بیمه گر)
5-5- کلیه خساراتی که توسط اشخاص ثالث به صورت عمد به مورد بیمه وارد آید( با تشخیص کارشناس معتمد بیمه گر)
6-5- سرقت و مفقود شدن به هر شکل
7-5- خسارت و تلف ناشی از تزریق و استفاده از مواد نیروزا(دوپینگ)
8-5- خسارات و تلف ناشی از بیماریهای اپیدمی مربوط به اسب(واگیری همگانی)
9-5- هر نوع هزینه های دامپزشکی
10-5- نقص عضو ناشی از بیماری
11-5- تلف ناشی از عدم واکسیناسیون ویا عدم اجرای برنامه درمانی ضد انگلی
ماده ششم : حل اختلاف 
طرفین قرارداد سعی خواهند نمود که کلیه اختلافات ناشی از این قرارداد را از طریق کارشناس حل و فصل کند.
ماده هفتم :
موارد پیش بینی نشده در این قرارداد مطابق قوانین جاری کشور و قانون بیمه مصوب 1316 و در صورت مسکوت ماندن مطابق عرف بیمه ای عمل خواهد شد


شرایط خصوصی بیمه نامه اسب
(1) اعتبار این بیمه نامه و پرداخت خسارت منوط به پرداخت حق بیمه است.
2) خساراتی که قبل از صدور بیمه نامه وپرداخت حق بیمه اتفاق افتاده باشد از شمول تعهدات بیمه گر خارج است.
3) بیمه گذار مکلف است بجز شهرستانهای ذکر شده چنانچه از طرف فدراسیون سوارکاری جهت مسابقه ،برنامه ای تنظیم گردد قبل از انتقال اسب، محل مسابقه را کتبا" اعلام نماید.
4) تلف ناشی از بارداری و همچنین خسارتهای ناشی از بیماریها و ضعف مربوط به دوره بارداری از شمول تعهدات بیمه گر خارج است.
5) مبارزه با بیماریهای انگلی و رسیدگی به وضعیت دندانهای اسب(سوهان دندان) که باعث کاهش احتمال ابتلا به دل درد میگردد،بعهده مالک میباشد.
6) مادیانها از ماه پنجم بارداری تا 6ماه بعد از زایمان تحت پوشش حوادث ناشی از مسابقات قرار نخواهند گرفت.
7)شماره میکرو چیپ ندارد.
8) ایفای تعهدات بیمه گر منوط و مشروط به انجام کلیه تعهدات بیمه گذار مندرج در شرایط عمومی و خصوصی این بیمه نامه می باشد. 
نکات بیمه ای 
شرکت بیمه ملت در جهت جبران خسارات یادشده و در ارائه پوشش بیمه ای جهت اسب های مسابقه و امنیت سرمایه مالکان طرح بیمه اسب های مسابقه را ارائه نموده است.
در بیمه کردن مادیانها موارد قابل توجه به شرح ذیل میباشد:
1) مادیان باردار می باشد یا خیر؟
2) در صورت باردار بودن لازم است قبل از بیمه توسط دامپزشک معتمد سونوگرافی از رحم بعمل آمده و از طبیعی بودن وضعیت جنین در شکم مادیان و سایر موارد اطمینان حاصل گردد.
3) تلف ناشی از سخت زایی تحت پوشش این بیمه نامه می باشد 
4) مادیانهایی که صرفا" جهت کشش استفاده می شوند با هماهنگی اداره صدور بیمه های مهندسی و خاص پوشش داده خواهند شد.
5) در اسبهای مورد بیمه که در استانهای جنوبی کشور نگهداری می شوند دقت بیشتری در خصوص انجام دادن واکسیناسیون های لازم بعمل آورده شود.
براساس این بیمه نامه تلف و نقص عضو اسب های مسابقه ناشی از حادثه( در حین مسابقه،حمل ونقل و ....)ونیز بیماریهای تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.ارزش اسبهای مسابقه پس از اظهار بیمه گذار طبق معیارهای ارزش گذاری ( نژاد،سلامت،فیزیک بدن،رده ورزشی و...) توسط دامپزشک معتمد تعیین می گردد.
مراحل صدور:
1- تکمیل پرسشنامه مربوطه توسط بیمه گذار
2- گزارش بازدید و تایید سلامت
3- اعلام نرخ و شرایط و کسب موافقت متقاضی
4- صدور بیمه نامه
5- شرایط خصوصی که لازم است در بیمه نامه مربوط به مادیان ها ذکر گردد:
مادیانها از ماه پنجم بارداری تا 6ماه بعد از زایمان تحت پوشش حوادث ناشی از مسابقات قرار نخواهند گرفت.
تبصره1: حداقل حق بیمه اضافی پوشش سخت زایی معادل  1 درصد می باشد، در غیر اینصورت جزء استثنائات بیمه نامه در شرایط خصوصی درج می گردد و مشمول بیمه نمی باشد.
مدارک مورد نیاز جهت صدور:
1- فتوکپی شناسنامه اسب یا شماره داغی و یا شماره میکروچیپ تزریق شده.
2- گزارش تایید سلامت دامپزشک و رعایت اصول بهداشتی در محل نگهداری اسب
• در صورت پیشنهاد بیمه اسب های وارداتی کلیه مراحل کارشناسی و ارزش گذاری پس از اتمام دوره قرنطینه انجام پذیرد.

• جهت صدور بیمه نامه برای اسب های وارداتی علاوه بر پاسپورت اخذ شماره میکروچیپ تزریق شده یا داغی مورد بیمه نیز ضروری می باشد.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده و دریافت خسارت:
1- گزارش کامل حادثه، شرح چگونگی، علت و محل دقیق وقوع حادثه (تاریخ و ساعت)
2- گواهی وقوع حادثه از مراجع ذیربط( تاییدیه باشگاه)
3- فتوکپی شناسنامه اسب
4- نام فرد مسؤول نگهداری اسب هنگام تمرین و مشخصات سوارکار ، کپی کارت عضویت باشگاه و مجوز سوارکاری
5- گواهی باشگاه مبنی بر درخواست سوارکار برای شرکت در مسابقه
6- ارائه روند درمانهای انجام شده

7- تهیه عکس از اسب بطوریکه پلاک دام قابل رویت باشد






نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو

حسین کولیوند

026-36215641

09124642292

محمدشهر-ابتدای بلواردشت بهشت-نبش نیلوفر







  • حسین کولیوند
۳۰
آذر


نمایندگی بیمه تجارت نو

کد 1280 حسین کولیوند

برای اولین بار در آدرس : کرج -محمدشهر-ابتدای بلوار دشت بهشت.نبش خیابان نیلوفر 

افتتاح شد.

کد 1280 بیمه تجارت نو


سرمایه گذاری در بانک بهتر است یا در بیمه عمر؟
شما چه فکر می کنید؟        



ظاهراً سرمایه گذاری در بانک بازدهی بیشتری دارد، اما در واقع اینطور نیست.
ببینید شما یک دوره 20 ساله را در نظر بگیرید.
در مکانیسم بانک، ابتدا برای شما دو حساب باز می کنند. دوره بلندمدت 5 ساله برای سرمایه گذاری شما و دوره کوتاه مدت که سود ماهانه حساب بلندمدت را در آن واریز می کنند. اینجا دو اشکال وجود دارد. اول اینکه در رابطه با حساب بلندمدت، بانک فرمول سود ساده را به کار می گیرد و نه فرمول سود مرکب را. دوم آنکه شما باید سودهای خودتان را مدیریت کنید.
به عبارتی هرگاه شما بخواهید مثلاً هر ماه 50.000 تومان در بانک بگذارید، فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟ باید در حساب کوتاه مدت هر ماه این پول را واریز کنید تا بعد از چند ماه بیارزد که یک حساب بلندمدت باز کنید مثلاً بعد از یک سال شما یک حساب بلند مدت 600 هزار تومانی باز می کنید 5 ساله با نرخ 18 درصد که هر ماه 9000 تومان سود به حساب کوتاه مدت شما واریز می کند. در سال دوم یک حساب بلند مدت 708 هزار تومانی (600 هزار تومان مال خودتان به علاوه 108 هزار تومان سود سرمایه گذاری اول) باز می کنید و این روند را تا 20 سال ادامه دارد و سود بلند مدت نیز 18 درصد باشد و سود کوتاه مدت 9 درصد. البته شما از سال شانزدهم به بعد دیگر نمی توانید حساب بلندمدت 5 ساله باز کنید و باید 4 ساله باز کنید و در سال 17 حساب بلندمدت 3 ساله و ... سال 19 حساب بلندمدت 1 ساله.
اگر نرخ سود 4 ساله به پایین یک درصد پایین تر باشد در این صورت کل مبلغی که شما سرمایه گذاری کرده‌اید با سود آن حدود 24 میلیون تومان خواهد شد. که 12 میلیون تومان آن پول خودتان و 12 میلیون تومان سود آن خواهد بود.
اما در بیمه اینطور نیست از همان ابتدا با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد و سود آن نیز با همان نرخ 18 درصد خواهد بود یعنی سود مرکب. به عبارتی در مکانیزیم بیمه سود پول شما هر سال روی اصل سرمایه خواهد رفت با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد.
 حالا شما هرگاه هیچ پوششی نگیرید و با ضریب صفر بیمه نامه ای باز کنید پول شما 88 میلیون تومان خواهد شد که 12 میلیون تومان آن پول خودتان است و 76 میلیون تومان سود آن و دیگر به مدیریت پردردسر پولتان نیز مثل بانک نیازی ندارید. تازه با همین ضریب پوشش صفر هم شما در همان سال اول به میزان 9 میلیون تومان پوشش فوت خواهید گرفت که در سالهای بعد این رقم بیشتر و بیشتر خواهد شد.
نکته بسیار جالب و جذاب دیگر این است که پول سرمایه گذاری شده در بیمه قابل مصادره نیست و معاف از مالیات است. یعنی اگر خدای ناکرده ورشکست شوید، طلبکاران به هیچ عنوان نمی توانند این پول را مصادره کنند و اگر خدای ناکرده فوت کنید دیگر مثل بانک نیست که تا یک سال بلوکه شود و مالیات 33 درصدی به آن بخورد.

خب، حالا کدامیک را انتخاب می کنید؟



  • حسین کولیوند
۳۰
آذر

چرا باید بیمه عمر داشته باشم؟!

چرا بیمه عمر؟

   * شما به بیمه عمر نیاز دارید:

    * تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید.
    * چون تامین آتیه خانواده را به عهده دارید.
    * اگر نگران دوران از  کارافتادگی خود هستید.
    * چون در برابر  خانواده خود احساس  دِین دارید.
    * اگر مایل هستید بازنشستگی رویایی داشته باشید.
    * اگر  راحتی و  آسایش خانواده تان  برایتان  اهمیت  دارد.
    *  چون برای آینده فرزندانتان می بایست پس اندازی داشته باشید.
    *  زیرا که می بایست هزینه های تحصیل  فرزندانتان  را پرداخت نمایید.
    *  اگر می خواهید  فرزندانتان بدون هیچ  دغدغه ای  به تحصیل  بپردازند.
    *  اگر احساس می کنید نیاز به بیمه ای مکمل برای بیمه های درمانی خود دارید.
    *  اگر فکر می کنید نمی توانید  خودتان  پس اندازی  را  برای  آینده تان  کنار بگذارید.
    *  اگر می خواهید حقوق مستمری مناسبی را برای دوران بازنشستگی خود  کنار بگذارید.
    *  زیرا با پرداخت مبالغی جزئی می توانید سرمایه گذاری قابل توجه و بدون ریسکی را انجام دهید.
    * چون آینده فرزندانتان در دستان شماست که می توانید با خرید این بیمه نامه آینده ای روشن را به آنها هدیه دهید .

    * و در نهایت شما به بیمه عمر بیمه تجارت نو نیاز دارید اگر می خواهید همه دغدغه ها و موارد بالا را با خرید بهترین بیمه عمردر ایران به بهترین نحو برطرف نموده و آسایش خاطر برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

  • حسین کولیوند
۳۰
آذر

قوانین بیمه و بیمه گری

  • حسین کولیوند
۳۰
آذر

پروانه فعالیت

  • حسین کولیوند
۲۹
آذر

بیمه حوادث

  • حسین کولیوند
۲۹
آذر





بیمه درمان

  • حسین کولیوند
۲۹
آذر



نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو

حسین کولیوند

026-36215641

09124642292

محمدشهر-ابتدای بلواردشت بهشت-نبش نیلوفر





بیمه عمر



نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو

حسین کولیوند

026-36215641

09124642292

محمدشهر-ابتدای بلواردشت بهشت-نبش نیلوفر




  • حسین کولیوند
۲۹
آذر



نمایندگی کد1280 بیمه تجارت نو

حسین کولیوند

026-36215641

09124642292

محمدشهر-ابتدای بلواردشت بهشت-نبش نیلوفر






بیمه مسئولیت

  • حسین کولیوند